Известие

Collapse
No announcement yet.

Помогнете - обезвъздушаване съединител АЛФА 166

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Помогнете - обезвъздушаване съединител АЛФА 166

    Здравейте колеги - имам странен проблем - долната помпа на съединителя протече, в сервиз ми я смениха, затвориха всичко и вече втори ден не могат да обезвъздушат системата. . . Бегачката е АЛФА 166, 2,4jtd 185к.с. 2007г. . . Когато стана белята и ми изтече маслото забелязах, че от казанчето на спирачната течност не липсва масло - може ли да се захранва от отделно казанче, например да е върху педала на съединителя, при горната помпа някъде. . .

  • #2
    Няма друго казанче.
    Проверете да няма запушване на входната тръба на помпата.
    Трябва да се обезвъздушава от щуцера за обезвъздушаване в предната част на горния цилиндър.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #3
      Чакай, чакай, ти си с лагер помпа, нали? На самата нея има за обезвъздушаване

      Comment


      • #4
        Долната помпа коя е според теб?
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • #5
          Цитат:
          Първоначално публикувано от lordliness
          Долната помпа коя е според теб?

          Абе аз не те гледам теб, а моят любимец.

          ---------- Post added at 17:23 ---------- Previous post was at 17:19 ----------

          Цитат:
          Първоначално публикувано от италианеца
          Здравейте колеги - имам странен проблем - долната помпа на съединителя протече, в сервиз ми я смениха, затвориха всичко и вече втори ден не могат да обезвъздушат системата. . . Бегачката е АЛФА 166, 2,4jtd 185к.с. 2007г. . . Когато стана белята и ми изтече маслото забелязах, че от казанчето на спирачната течност не липсва масло - може ли да се захранва от отделно казанче, например да е върху педала на съединителя, при горната помпа някъде. . .

          Като обезвъздушават, има ли изтичане на масло като помпат отнякъде? Например да е протекло от кутията на съединителя?
          От общото казанче влиза в помпата на педала, виж някъде за теч дори в купето или за прищипан маркуч от казанчето до помпата на педала

          Comment


          • #6
            Питам автора коя помпа нарича горна. Ако каже ще му кажа как се обезвъздушава.
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #7
              Лорде автора е на 5мнения Не го тормози с въпроси Просто му подайте темата Съжалявам че немога аз да свърша това То помпи работни цилиндри А моето мнение е че и аз много се блъсках като обезвъздушавах моята Надуване с уста помпене чакане и така доста пъти
              ALFA ROMEO 166 2.4JTD 98 136НР бивша, 2.4JTD 2002 150НР настояща

              Comment


              • #8
                Ами горна помпа имам предвид на педала - при някои автомобили имало отделно казанче с отделно масло именно върху педала - така ми казаха разни разбирачи - как е при моята не знам. . .

                Comment


                • #9
                  Казанчето е едно. Трябва да се върнеш при тези, които са ти сменили помпата на педала да и откачат изходящия маркуч и първо да обезвъдушат там. Няколко пъти, ако е необходимо. И чак след това другата помпа от щуцера. Не знам дали са процедирали така. Това е начина. Докато стане. Мъка е и сам няма да можеш сигурно.
                  Не всички, които се скитат, са изгубени.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от италианеца Покажи съобщение
                    Здравейте колеги - имам странен проблем - долната помпа на съединителя протече, в сервиз ми я смениха, затвориха всичко и вече втори ден не могат да обезвъздушат системата. . . Бегачката е АЛФА 166, 2,4jtd 185к.с. 2007г. . . Когато стана белята и ми изтече маслото забелязах, че от казанчето на спирачната течност не липсва масло - може ли да се захранва от отделно казанче, например да е върху педала на съединителя, при горната помпа някъде. . .
                    Нали това е в сервиз? Като не могат да я обезвъздушат гравитачно, работата се прави с вкарване на спирачна течност обратно, под налягане. Някой е натиснал педала, когато системата е била празна и буталото на помпата е заседнало. Ако не го избута обратното налягане, следва разглобяване, за да се върне буталото в изходно полажение.
                    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Готово - оправиха я, след като смениха и горната помпа - не правила налягане. . . Сега обаче педала стана по-твърд и с по-къс ход, не слиза чак до долу. . . Както и да е - може би като покарам ще се оправи. . . Благодаря на всички за инфото!

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от италианеца Покажи съобщение
                        Готово - оправиха я, след като смениха и горната помпа - не правила налягане. . . Сега обаче педала стана по-твърд и с по-къс ход, не слиза чак до долу. . . Както и да е - може би като покарам ще се оправи. . . Благодаря на всички за инфото!
                        Уфф. С прискърбие ще ти кажа, че по-вероятно е да има продължение по темата. Дълго е да обяснявам защо.
                        Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от myato Покажи съобщение
                          Уфф. С прискърбие ще ти кажа, че по-вероятно е да има продължение по темата. Дълго е да обяснявам защо.
                          Вика му се съединител долу

                          Comment

                          Working...
                          X